Identitet   |   Guidelines   |   Website   |   Branding   |   Campaign   |   Social   |   Koncept

Tun din fremtid

Der er brug for flere mekaniker lærlinge og det har en sammenslutning af mekaniker valgt at gøre noget ved. Med et åbent sind og en ambition om at ramme de unge, der hvor de skal rammes, blev pryhl udvalgt til at stå for den strategiske og ikke mindst kommunikationsmæssige udvikling.

Med baggrund i flere fokusgrupper på landets uddannelsesinstitutioner, valgte vi at udfordre de fordomme, der desværre stadig ligger i at vælge vejen som mekanikerlærling. Og det gjorde vi på en måde, der ikke er poleret, men tager udgangspunkt i den virkelighed de unge møder på værkstederne.

Det handler om at bryde med mainstream og turde vælge gymnasievejen fra – det handler om at vise at mekanikervejen er fyldt med valgmuligheder – også efter endt uddannelse. At man gennem hele sin karriere kan udvikle sig videre og i forskellige retninger. Og at man ikke mindst allerede fra starten af uddannelsen begynder at tjene gode penge.

Udtrykket er testet på de unge og bliver indrykket der hvor de unge er, nemlig på de sociale medier og med et virkelig godt resultat.

3 gode grunde til at blive mekaniker

Website

Viser de unge, hvilke muligheder der ligger i faget og hvorfor de skal vælge mekaniker vejen. Og beroliger samtidig forældrene om at man ikke er låst i sit valg når man fravælger gymnasiet, men at det også kan være vejen til succes.

SoMe

Små provokerende annoncer, der taler i de unges sprog i øjenhøjde med dem.

T-shirt til jobmesse

See more cases here